Interim Managers

Jobbeskrivelse:

Er 𝘂𝗱𝘃𝗶𝗸𝗹𝗶𝗻𝗴, 𝗳𝗿𝗶𝗵𝗲𝗱 og 𝗮𝘁𝘁𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃 𝗶𝗻𝗱𝘁𝗷𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴 vigtigt for dit næste job? 👀

Så læs med her!

Vi søger hos Nordjysk Projektledelse lige nu Interim Managers inden for projektledelse.

🗓️ Personligt skal du trives med at arbejde intenst på korterevarende projekter (6-18 måneder).

𝗠𝗲𝗻 𝗵𝘃𝗼𝗿𝗳𝗼𝗿 𝘀𝗸𝗮𝗹 𝗱𝘂 𝘀𝗮̊ 𝗯𝗹𝗶𝘃𝗲 𝗜𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶𝗺 𝗣𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁𝗹𝗲𝗱𝗲𝗿?
Du får her 3 gode grunde:
✅ Udfordrende opgaver i spændende virksomheder
✅ Fleksibilitet og frihed (work/life balance)
✅ Høj indtjening

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så bliv en del af vores netværk af Interim Managers her

Om Nordjysk Projektledelse ApS
Nordjysk Projektledelse ApS er et projektlederhus, der tilbyder vores kunder konsulentydelser indenfor projektledelse, dette kunne f.eks. være Digitaliseringsprojekter, teknologiudviklings projekter, grønne omstillings-projekter, men også generelle projekter indenfor procesoptimering, produktion, drift eller supply chain. I Nordjysk Projektledelse ApS, arbejder vi professionelt med at fjerne smerten ved, at gennemfører projekter i B til B, & B til C regi. Noget vi blandt andet opnår, ved alle vores konsulenter har en høje uddannelse, også er de alle certificeret projektleder.

Kontakt:
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Junior HR Manager Birgitte Hay. Via e-mail: bh@nordjyskprojektledelse.dk
Vi indkalder løbende ansøgere til samtale, men søger hurtigst muligt.

Praktisk information:

Job ID: 3789
Dato: 01/11/2022

Kontakt:

28775653
bh@nordjyskprojektledelse.dk

Interesseret? Giv os et praj